Förändringens vindar

"Nu blåser förändringens vindar". Åh, vad jag tycker mycket om det uttrycket! Jag ser framför mig en frisk fläkt som sveper bort allt gammalt och uttjatat, för att i stället lämna plats åt något nytt och fräscht. Det var ett tag sen jag var aktiv på bloggen, och friska fläktar har verkligen passerat sen dess i mitt liv. Många flyttar har det blivit...
 
Nu har även hemsidan www.DeaDia.nu fått ett nytt utseende! Jag har skaffat mig en samarbetspartner, Sara Stener, och vi ska tillsammans jobba med att försöka förena konst, inredning och design på ett spännande och inspirerande sätt. Min ambition var ju redan i våras att redesigna gamla möbler, men allt fokus har i stället legat på mitt måleri. Nu satsar vi stenhårt på att skapa nytt av gamla ting. Vi har redan några produkter färdiga i vårt inredningssortiment och det kommer mer! Konsten finns fortfarande kvar på hemsidan men presenteras på ett nytt sätt. Vi fotograferar oljemålningar och Fine Art-prints i inredningsmiljöer för att man verkligen ska kunna se hur de ser ut. Kika gärna in på www.DeaDia.nu så får du se!
 

 
//Lena
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0