På Alla hjärtans dag

 

Min nya hemsida är äntligen klar! På självaste alla hjärtans dag till och med. Det ser jag som ett gott tecken!

 

David, min äldsta son, har hjälpt mig att realisera mina inre föreställningar om hur en ny hemsida skulle kunna se ut. Det har varit fantastiskt roligt att se hur den har vuxit fram! Han är väldigt snabbtänkt och flink i fingrarna, min son, och har ett oändligt tålamod med sin mors nycker och tveksamheter. Nu är vi båda väldigt nöjda med hur den ser ut och fungerar. Tack David!

 

I mitt Galleri ska jag försöka ge er inspiration genom olika utställningar. Där kommer jag att visa måleri och foto under olika teman. Framöver (förhoppningsvis till våren) kommer jag även att visa redesignade möbler och retroprylar. Just nu har prioriteringen legat på måleri och att få hemsidan klar. Alla möbler jag har fyndat har ju dessutom passat så himla bra hemma hos mig...

 

I Webshopen finns i dag orginalmålningar och prints till direktförsäljning. (Så småningom blir det även redesignade möbler och prylar).

 

Här i Bloggen hoppas jag att ni vill ta del av bilder och berättelser ur mitt liv, tankar och inspirationer omkring min konst och kanske se processer när något nytt växer fram.

 

Jag är väldigt glad att få hälsa er välkomna till Dea Dia!

 

 


"På Alla hjärtans dag"





Leonardo Da Vinci. Den vackraste rosen i min koloniträdgård.
Ha en riktigt bra Alla hjärtans dag!
// Lena


Kommentarer
Postat av: ulf

Kanonfin hemsida, bra jobbat. Kram

2012-02-14 @ 09:56:36
Postat av: Sten

Vilken bra hemsida!

2012-02-14 @ 13:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0