Vernissage på Global Living

I lördags var det vernissage på min utställning "Momentum" i Västerås. Global Living, där utställningen tog plats, är ett av Västerås mysiga caféer som även säljer möbler och andra häftiga inredningsdetaljer. Det finns verkligen fördelar med att hänga konsten i en sådan miljö jämfört med ett vanligt galleri. Nu kom människor in på caféet för att äta, fika eller titta på inredningssortimentet och upptäckte då även mina tavlor som hängde på väggarna. Jag sålde två av mina oljemålningar till personer som bara var där för en fika. Kul!
 
Det var roligt att så många av mina vänner kom dit för att titta på utställningen. Här kommer några bilder för er som inte hade möjlighet att titta in!
 
 
"Ballerina" i rampljuset.
 
 
"The Bear and the Fish", "Hunting", "El Toro" och "Streetsmart".
 
 
"Samurajen" (såld), "A Wheel of Light", och "Hemliga vapen"
 
 
.
"El Toro"
 
 
"Grodprinsen" (såld).
 
 
"Body" och "Seed in the wind".
 
Blir ni också lurade av den verklighetstrogna fototapeten? Jag var helt säker på att väggen var täckt med veckad plåt och var tvungen att känna på den flera gånger för att förstå att den var helt slät...
 
//Lena
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina foton!

2012-12-12 @ 21:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0