Fantastiska tryck

 

Jag har hittat ett favoritställe i Gamla stan som trycker upp Fine Art-prints av mina målningar. Konstexpo heter det. Där känner jag mig alltid så väl mottagen, och Lina som arbetar där, gör ett otroligt bra arbete när hon fotograferar av och trycker mina bilder.

 

Det känns skönt att jag äntligen kan erbjuda tryck av väldigt bra kvalitet, som många har efterfrågat. Bilderna trycks upp i en begränsad, signerad upplaga på femtio exemplar. Det som är så fantastiskt är, att jag kan göra tryck av vilken som helst av mina oljemålningar, i vilken storlek som helst. ( Hm, kanske inte hur stort som helst...) Förutsättningen är bara att jag har tavlan kvar, kan låna tillbaka den eller har ett hyfsat foto av den. Ni kan läsa mer om trycken på min hemsida om ni är intresserade. I webshopen under OM PRINTS står det att läsa mer.

 

Nu är det bara att höra av sig till mig om ni vill ha ett tryck!

 

 

"Geisha". Mitt allra första tryck.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0